tisdag 7 december 2010

Adventskalender

Hej!
Än är det inte försent att göra en kalender om man vill ha en för syns skull.
Mina små paket och strutar hängde jag i en gammal fönsterbåge utan glas, men man kan lika gärna hänga ett snöre i ett fönster eller på väggen.
Pappret jag använde till paketen, rev jag ur en gammal bok med gammal skrift.
Tårtpapper, jutesnöre, tejp och lim är bra att ha samt dekorationsbilder eller gamla bokmärken.
Använd fantasin, inget är rätt eller fel!
Väck skaparglädjen!
Må så gott!
kram nina

3 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Vilken fin kalender! En sån måste jag prova på att göra till mig själv, hihi....Vi har ju inga små barn här hemma längre....
    Må så gott!
    Kramar Carina /Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  2. Vilken rara kalender, vem skulle inte filja få vara med och öppna här..tyvärr finns det ju inga småttingar längre, men jag har en kalender från ICA....haha...kramen

    SvaraRadera
  3. Vilken kalender! Den var verkligen fin. Och inte är det någon panik i lägret heller. Jag gör inte mer än jag hinner - det blir jul ändå.
    Hoppas du har en fin adventstid.
    Kram Elzie

    SvaraRadera